ATO Cream Blue Label
229,-
Utsolgt
Vi kan varsle deg når produkter er tilbake på vårt lager
Jeg er PYUNKANG YUL ATO Cream Blue Label, en mild og næringsrik fuktighetskrem – også trygg for babyer! ATO-serien er spesielt laget for sensitiv babyhud, men kan brukes av alle aldre. Jeg inneholder ceramider og peptider som pleier og styrker hudbarrieren, samt fuktighetsgivende og beskyttende macadamiaolje og sheasmør. Ekstrakt fra japansk kaprifol, en plante som er mye brukt i tradisjonell orientalsk medisin, vil sørge for å berolige og fukte irritert hud. Jeg kan brukes av alle hudtyper, særlig tørr og irritert hud.
Produktdetaljer
Bruk
Påfør meg som siste steg i hudpleierutinen din. Ta en passe mengde og masser inn i huden.
Ingredienser
Water, Glycerin, Methylpropanediol, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Hydrogenated Polydecene, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Glyceryl Stearate, Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract, Arachidyl Alcohol, Behenyl Alcohol, Arachidyl Glucoside, Phenyl Trimethicone, Cetearyl Glucoside, Beeswax, Sorbitan Stearate, Cellulose Gum, Ceramide NP (Ceramide 3), Yeast Beta-glucan, Copper Tripeptide-1, Butylene Glycol, Hydrogenated Lecithin, Octyldodecanol, Carbomer, Hydroxyacetophenone, Myrtus Communis Extract, Tropaeolum Majus Extract, Tromethamine, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin
*Vær oppmerksom på at ingredienser kan endres over tid. For å se oppdatert ingrediensliste anbefaler vi å sjekke emballasjenFrakt og Betaling
SkinSecret.no benytter Bring som fraktleverandør. På bestillinger over 499 kr tilbyr vi fri frakt, og vi velger da passende fraktmetode. På ordre under 499 kr koster pakke i postkassen 49 kr og klimanøytral Servicepakke 79 kr. Til Svalbard og Jan Mayen kommer det tillegg for frakt. Ønsker du å returnere en pakke kan du ta kontakt med oss på kundeservice her. Les mer om frakt og retur her. Vi tilbyr disse betalingsløsningene hos oss:
229,-

Sara (bekreftet eier) –
Veldig skånsom krem men den ble altfor tykk til å bruke i ansiktet og jeg brukte resten på leggene etter barbering – da var den veldig grei
Upvote if this was helpful (0) Downvote if this was not helpful (0) Watch Unwatch Flag for removal
Mariela (bekreftet eier) –
Jeg har tørr og dehydrert hud og tenke den kunne vare perfekt for min hud. Den ga meg en del fuktighet men ikke nok og synes den ikke trakk godt inn i huden. Passer ikke å den under sminken så jeg brukte den som natt krem. Min mann bruke opp resten men han heller var fen på grunn av han følte den ble et lagg opp på huden..
Upvote if this was helpful (0) Downvote if this was not helpful (0) Watch Unwatch Flag for removal
Anette (bekreftet eier) –
På vinterhalvåret når huden føles stiv og dehydrert, fikk jeg aldri mettet huden med fukt. Dette er en fet krem som jeg bruker som en nattkrem som virkelig metter huden. Anbefales til deg som føler huden aldri får nok fukt. Minus for at den føles litt tett og hvit på huden. Men resultatet dagen etter er super.
Upvote if this was helpful (0) Downvote if this was not helpful (0) Watch Unwatch Flag for removal
Juni –
Denne ble veldig hvit og ville ikke trekke inn hver gang jeg brukte den. Følte den satt veldig oppå huden, og det kjentes litt som et lag på huden. Jeg vet den har funket utrolig bra for andre, men for meg var den ikke behagelig å bruke, foretrekker mye heller Isntree Hyaluronic acid moist cream.
Upvote if this was helpful (0) Downvote if this was not helpful (0) Watch Unwatch Flag for removal
Gøril (bekreftet eier) –
Denne var ikke som forventet. Det er en veldig tykk konsistens, nesten som en salve, og føltes litt tung og tettende på huden. Kjentes som at porene ble tettet igjen først, men etter hvert “smeltet” den mer inn i huden, så kan hende den bare trenger litt tid. Likevel føles den mykgjørende og beroligende, så kommer kanskje til å bruke den som nattkrem. Funker ikke like bra som dagkrem og under sminke hos meg.
Upvote if this was helpful (0) Downvote if this was not helpful (0) Watch Unwatch Flag for removal